Härliga Söndag :)

Blev utelek på förmiddagen. Jag och Emil tog en promenad med bobben och Ebba. Sen frös Ebba (som vanligt) så hon fick gå in och vi stannade ute i det superfina vädret! :) Emma och Henrik plus barn kom också ut så det var trevligt :) Vart en liten promenad plus lek för barnen, väldigt uppskattat :) Blev inge jobb för mig idag, tog semester en dag till vilket kändes riktigt bra eftersom vädret var på topp :)

Vi gick iallafall in vid elva tiden och gjorde pannkakor som vi smaskade i oss. Sen gjorde jag ett försök med att få Emil att vila, och denna gång gick det bra!! Så jävla skönt ;) Och självklart bra för plutt. Strax efter två då han vaknade till liv (Ehm, jag väckte honom!) så drog vi på oss kläderna och knallade ut på en promenad allihopa. Dock så hade solen börjat försvinna och det kändes mycket kallare ute så vi var inte ute någon jättelång stund. Väl hemma tog jag mig en dusch och sen for vi hem till Anne, Joni och Kevin där det bjöds på gomiddag! ;) Riktigt gott var det. Barnen lekte och vi surrade..

Kom oss hem till strax efter sex. Jag och Emil städade hans rum och sen vardagsrummet. Sen vart det sängen för plutt klockan sju. Skyndade mig med att diska och klockan åtta var jag hos Tessan, Göran och Rasmus. Så himla söt liten kille, helt underbar! :) Dom fick några till plagg utav mig som Emil haft tidigare och det var uppskattat så det var ju himla kul :) Riktigt kul att se dom allihopa :) Kom mig hem till strax innan elva så drog ut Ebba på en gång och nu sitter jag här. Ska strax gå och lägga mig, ska bara surfa klart först ;)

Imorgon är det en ny vecka igen vilket innebär jobb Mån-Tor, sen är jag ledig Fredag, Lördag OCH Söndag. Underbart med en slapp vecka! ;)

(Som vanligt har jag inte bilder, måste verkligen bli bättre på att ta med mig kameran om man ska ut/iväg, eller ta kort överhuvudtaget är jag dålig på. Skärpning nu!)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, jag skyller på att jag börjar bli gravid-senil. Idag glömde jag ta med blöjor till dagis så jag fick åka hem och hämta.



Fast jag ska väl vara glad att jag klarat mig så här länge innan jag blev senil. Snart kommer amningsdemensen, huh, den minns jag. Den var hemsk!

2010-02-09 @ 09:47:56
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0