Förhoppningsvis är det löst!

Helgen har gått i lugnets tecken.

I Lördags gjorde vi inte många knop.. Vi var inne hela förmiddagen. Klockan tre tog vi oss ut, vi for och handlade på Maxi inför middagen, sen en kort promenad och utelek för mig och Emil. Patrik och Ebba gick in, Ebba frös och Patrik började med middagen.. Kvällen spenderade jag i soffan med att glo på film, skönt! :)

I Söndags var vi också inne före lunch. Emil vaknade rätt sent i Söndags så han ville inte vila på dagen. Istället gick jag och han ut och skottade fram våran bilplats! Tungt var det, jättemycket snö, men ändå skönt att göra av med lite energi :) Emil var gode nöjd då han fick ha en egen (lånade en av Rasmus) spade! :D Resten av dagen spenderade vi inomhus och bara tog det lugnt!

Idag fick jag en skön sovmorgon till åtta, guld värt! :) Emil är på dagis idag vilket han tyckte var superkul! :) Själv har jag hunnit vara in till stan en snabbis och köpt två julklappar. Nu är jag nästan helt färdig med alla inköp. Känns skönt! :) Har nyss slagit in julklapparna så nu ligger dom fint i ett skåp och väntar på att få resa söderut ;)

Bilen som inte fungerade som den skulle i Torsdags verkar nu vara helt återställd. Iallafall va det verkar som! Halleluja moment!! ;) Så som det ser ut nu beger vi oss ut på vägarna på Onsdag med destination Gävle! :) Kommer bli superkul och mysigt. Vi har inte bestämt ännu hur länge vi blir borta, vi får se helt enkelt. Det jag vet är att vi är hemma till nyår iallafall :)

Nu ska jag gå ut med Ebba i vintervädret. Sen då vi hämtat plutt från dagis måste vi åka och handla lite. Vi behöver ju äta mat innan vi åker och nu ekar det tomt i kyl och frys. Så lite måste vi handla iallafall.

Trevlig Måndag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag skrev till dig i Helles blogg. Jag har bestämt att vi ska ha tjejfest på typ juldagen, och du ska med! :D

2010-12-21 @ 06:57:28
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0