En dag kvar..

Sen har jag helg! Som jag längtar ;)

Blev inte så mycket av städningen idag, precis som jag förstod. Det jag gjorde var iallafall att plocka undan en massa leksaker och diska bort det sotra diskberget som vi hade! (Tyvärr ser det nästan lika förjävligt ut nu ändå!) Klockan elva mötte jag upp Jenny på storheden, vi strosade runt i affärer och avslutade det hela med en lunch :) Var hemma till halv ett igen så då vart det lugna puckar en liten stund tills jag och Ebba gick och hämtade hem Emil från dagis. Idag hade han varit lite grinig och endast sovit 40 minuter. Men mot slutet av dagen hade han var väldigt glad och go sa dom! :) Vi gick hem och åt mellis och sen for jag på jobbet, som vanligt. Idag gick det också bara sådär, bättre lycka imorgon! :)

Efter jobbet for jag förbi mamma en snabbis (säkert i hela 3 minuter, haha!), sen till Jet och tankade upp bilen och sen vidare till Kvantum där jag handlade mig en hårfärg. Mörkbrun blev det, som alltid ;) Imorgon efter jag lämnat Emil på dagis ska jag till jenny så hon ska få slinga mitt hår, ska nämligen fara förbi Konsum och köpa en slingblondering också. Så först helmörkt i några minuter och sen kommer slingorna! Trivdes med det sist jag gjorde det men det var ju i Maj så nu är allt så himla ljust eftersom solen har blekt allt så himla mycket under sommaren. Det blir nog bra förhoppningsvis! :)

Långt och tråkigt inlägg.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: anne

glöm nu för guds skulle inte mina hundar haha ringer sen

2009-10-01 @ 07:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0