God(??)morgon!

Som alltid så vaknade Emil klockan fyra inatt/imorse. Inte ovanligt nu för tiden! Jag förstår inte, behöver inte barn sova mer? Nej, tydligen inte Emil iallafall. Men hans mamma behöver, det räcker inte med enbart 4-5 timmars sömn per natt. Jag börjar bli lite smått tokig tror jag, haha! :) Vi klev upp kvart i sex (Gjorde många tappra försök med förhoppningar om att han skulle somna om) och sen dess har vi inte gjort mycket. Tittat på tv typ :)

Om en timma ska vi vara på dagis. Efter jag lämnat Emil så ska jag till Tessan och klockan nio ska vi möta upp Andreas på fiket i Gammelstad, trevligt. Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen, men jag antar att det blir lugna puckar tills jag ska hämta Emil och sen åka och jobba.

På tal om nå helt annat hoppas jag att paketet från HM kommer snart, helst redan igår! Jag har tyvärr inga långkallingar till Emil så jag har beställt det plus ett fleece ställ och nå sockar. Så förhoppningsvis kommer det jättesnart för det är ju ingen sommarvärme precis! :/

Ska ta och packa Emils ryggsäck nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0