Födelsedagsfirande och loppis!

Goddag.

Gårdagen gick fort, kändes som att jag bara han komma till jobbet för att sedan åka hem. Det var skönt! :) Direkt efter jobbet for jag till mamma och pappa där Patrik, Emil och Ebbs var. Dom hade käkat middag där och det vart över till mig men jag åt aldrig, hade så grymt ont i magen! :/ Jag, Emil och Ebba gick hem vid sju och Patrik for på ett ärende. Slängde Emil i säng och inväntade sen Patrik. Då han kom hem tog jag en promenad till Anne. Vi drack nån cider, såg Idol och bara surrade! Det var trevligt :) Länge sen sist vi umgicks på en kväll.. Oftast är det ju jag som jobbar på kvällarna, men så fort jag är ledig som jobbar Anne kväll, typiskt! Men inte igår :) Promenerade hem just innan elva, tog ut Ebba och gick sen och la mig.

Idag ville Emil upp redan kvart i sex, det var bara att le och se glad ut! :P Åt välling/frukost, lekte och roade oss. Strax efter nio gick vi ut med Ebba på en snabb promenad. Efter det så gick jag och Emil till Stadsöskolan där dom har loppis! Mötte upp Anne, Joni och Kevin där och vi kikade lite. Jag köpte ett tåg med en massa små roliga knappar på, en sop (Emil var helt LYRISK) och en liten motorsåg. Allt till Emil förstås! ;) Och det kalaset slutade på hela 40 kronor. Billigt och bra ;) Än har vi inte grejerna här hemma för det var Anne som fick stå i kön och betala så hon skulle komma förbi med det snart :)

Emil sover då nu. När han vaknar tänkte jag att vi skulle promenera till affären för att köpa nå gott till ikväll :) Middag blir det hos mamma och pappa. Dom skulle göra nå oxfilé grejs, förhoppningsvis blir det gott! :) Och idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Patriks födelsedag! HURRA HURRA HURRA! :D 26 år blr han, gammelgubben! Mycket närmare 30 än 20 ;)

Nej. Nu ska jag ta och röja upp här hemma litegran. Ser ut som världens värsta bombnedslag, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hälsa grattis från mig :)

2009-10-17 @ 14:49:09
URL: http://moanystrom.blogg.se/
Postat av: Anne

ja vi får väl vara glada än så länge vi är ju iaf närmare 20 än 30 haha jämfört me kararna

2009-10-18 @ 15:13:45
Postat av: jessica

Jajjemen, Nå måste man ju fördriva dagarna med när lilleman sover haha ;)

2009-10-18 @ 21:26:25
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0