Sova sova sova..

Ja, så känner jag just nu. Är superdupertrött så ska faktiskt gå och lägga mig på ett tag. Fast som vanligt kommer jag fastna framför datorn eller tvn också kommer jag inte komma i säng förrän efter halv tolv. Jag känner mig själv väl ;)

Emil sov till två idag, så två timmar. Superskönt! :) Jag han då diska undan och bara ta det lugnt. Lite chill på balkongen med en cola och en cigg. Kan nog inte bli bättre va?! :P Då Emil vaknade till liv slängde jag i han lite mellis och sen gick vi (Ebba fick också följa med) på statoil och handlade lite och sen till lekparken och hängde med Suzie och Rasmus ett tag :) Grabbarna var stört nöjda äver att krypa omkring i sanden :) Tyvärr glömde jag kameran men det kommer fler tillfällen. Kanske går ut imorgon igen efter han fått vila lite, det hade varit kul. Får hoppas på fint väder bara.

Efter ett tag kom Elina och Jossan så vi gick hem till oss. Emil fick en jättefin villervalla tröja som är randig i present av Jossan. Han kommer vara snygg i sommar! ;) Vi fikade och surrade en timma ungefär. Sen knatade dom vidare och vi fixade middag. Idag blev det kyckling, ris och sås. Emil fick pannkaka för jag och Patrik gjorde en sen middag, vi åt halv sju. Emil var sjukt trött så han däckade direkt jag la han klockan sju. Hoppas han sover länge imorgon! ;)

Har även hunnit med att tvätta på eftermiddagen (5-9) så nu är allt rent igen. Imorgon sa jag vika in allt för det har jag inte orkat nu ikväll. Sen var jag även och handlade en snabbis på Maxi. Ska göra en till tårta tills imorgon då Emils mormor&morfar och farmor&bonusfarfar kommer. Dom vill ju också ha fika :) Tänkte också göra chokladbollar imorgon igen för dom tog slut idag och det är de enda i fikaväg som min mamma tål. Hon är allergisk mot en massa svammel så tänkte vara snäll med henne för hon kan ju inte äta tårtan.

Nu ska jag dricka upp min cola, (oooj så ovanligt att Lisa dricker cola? Inte konstigt att jag blir fet?!) sen ut med Ebbs och sen göra sig redo för sängen.

Hoppas alla haft en bra dag för det har iallafall vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0