Nyvakna!

Nja, inte riktigt. Vi klev upp klockan åtta så så länge sen är det ju inte :)

Emil står för tillfället och diskuterar med ugnen! Tror att det är en het diskussion så som han skriker och låter arg/upprörd. Det återstår att se vad dom kom fram till, haah ;D

Gick nyss in på malien och såg att jag fått svar från jobbet jag sökte. Men dom skrev ingenting som jag ville veta. Jag vill bara ha ett ja eller nej! Dom skrev att dom gått igenom min ansökan och sparar den, för dom ska gå igenom allas ansökningar två gånger och sen så hör dom av sig angående jobbet. Typiskt! Nåja, spelar egentligen ingen roll när jag får veta hur det blir, måste först och främst kolla hur det ligger till för Patriks del. Mest troligt (fast man vet aldrig) så jobbar han sin sista dag nästa Fredag. Men som sagt, man vet aldrig..

Nu ska jag kolla vart Emil tog vägen. Mest troligt så står han mot våran säng och försöker slita i Ebba. Jag vet vad han brukar pyssla med! ;) Nu hör jag tillochmed vad han gör, han leker med väckarklockan. Eller kanske inte?

Kommentarer
Postat av: fanny

vad har du sökt för jobb? :)

2009-03-04 @ 10:00:10
Postat av: Therese

Jo, jag vet! Jag måste fan ta mig förbi någon dag!! :)

2009-03-04 @ 10:54:42
URL: http://thheerreessee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0