3 dagar kvar..

.. till bröllopet, och jag har fortfarande ingenting att ha på mig!! :( Måste nog ta en tripp till staden imorgon och leta riktigt ordentligt.

Dagen har varit bra. Jag, Emil och Anne for till Marie och Vince vid tio snåret. Marie klippte både mig och Anne och under tiden roade barnen varandra :) Sen blev det fika och surr och efter det hemfärd. I bilen på väg hem somnade Emil så slängde över han till vagnen, hämtade Ebba och gick på en promenad runt industriområdet vid kyrkbyn. Riktigt skönt var det.. var ett tag sen jag tog en lite längre sväng så det var uppskattat av både mig och Ebba ;)

Klockan två gick vi in och då vaknade Emil. Sen dess har vi donat på här hemma, gått till statoil och köpt matlagningsgrädde och ätit middag (spaghetti och köttfärssås). På ett tag tänkte vi ta ut Ebba så hon får göra sina behov, sen får hon vänta tills Patrik kommer hem från jobbet halv elva.

Just för tillfället är Emil suris. Tror han är trött men han får inte sova nu. För sent för att vila och för tidigt för att sova för natten, alldelens för tidigt! Han blir nog på bättre humör när vi kommit oss ut :)

Ikväll blir det lugna puckar. Sitta i soffan och bara vara, skönt :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Det passa som bättre ihop i svart med resten av läggan :)

2009-06-03 @ 20:32:17
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0