Utvilad.

Blev en liten sovmorgon idag, superhärligt! :) Klockan åtta slog Emil upp ögonen och jag vart superpigg då jag insåg hur länge jag hade fått sova, haha :) Vi hgar bara lekt och busat hela förmiddagen. Till lunch stekte vi oss pannkakor och nu har jag precis lagt Emil för att vila. Tror han redan har somnat faktiskt? :) Har även hunnit ringa ännu ett viktigt samtal på förmiddagen så nu har jag enbart kvar att ringa till dagis för en tid för inskrivning. Sen är jag färdig med allt ringande, skönt :)

Jahapp. Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra? Var planer om att fara till storforsen på eftermiddagen med Patriks mamma och släkt men det är inte bestämt nånting. Måste ringa och höra hur det blir med det. Orkar inte åka om det är skitkasst väder, då är det ju inge kul. Nåja, vi ser ju. Sen så kommer även min faster, hennes man och deras 3 ungar hit idag. Vet ej hur länge dom stannar, men till Lördag hoppas jag :) Så man hinner ses nå.

Nu ska jag ta mig en rök och känna lugnet. Kanske plocka undan lite här hemma och så. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0