Slö Söndag.

Goddag.

Gårdagen var väldigt väldigt lugn. Var bara hemma och städade och mös på. Tog oss nån promenad här och var och sen inte så mycket mer än så. Till middag hämtade vi mat från Waldorf, ruskigt gott :) Även Andreas var med och käkade :) Sen blev det lite kubbspel och surr här ute. Han bara med en runda med kubb för sen började regnet ösa ner. Patrik gick hem och jag gick över till Andreas där han och JP satt och surrade. Kom mig hem kring halv ett ungefär, jättetrevligt var det :)

Idag vaknade Emil fösta gången klockan fem, Patrik vart måttlgt less eftersom det var hans tur att kliva upp med plutten. Vi provade lägga han i våran säng och han somnade om till kvart i nio! :) Underbart kan jag tala om. Så då gick vi alla upp. Nu sover han igen, han somnade efter lunchen. Vi har nyss sett en film på tv1000 och nu nöter jag här. Ebbs skulle behöva ta sig ut på ett litet tag också, får se om vi går ut allihopa eller hur vi nu gör? ikväll var det tal om att gå ut och äta med Patriks mamma och styvpappa. Även Malin (Ankis kusin) från Stockholm plus hennes två döttrar (Patriks tremänningar) kommer upp nu på eftermiddagen så Patrik skulle nog hämta dom på flyget tror jag? Trevligt.

Nej ni. Ska ta och göra nå annat, som att sitta i soffan och bara vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0