Oj så fel jag hade!

Bara för att Emil var glad och någorlunda snäll igår på dagen så tänkte jag att han skulle vara de även på natten. Jo tjena! Inatt har han också krånglat och haft sig, skitungen min. Gråter mitt i allt och ligger och vrider och vänder på sig. Jag tror att det är tänderna som spökar men som han betedde sig inatt verkade det vara magen som spökade? Hm, svårt det där.

Är tröttare än tröttast just nu. ska gå och lägga mig igen när Emil vill somna om, jag behöver det könner jag! Stackars Patrik är nog svin trött idag. Han slutade jobbet halv tio igårkväll och började idag fem på morgonen. Plus att vi haft en grinig och gnällig Emil på natten! :/ Han kan inte ha sovit många timmar inatt, max fyra stycken! :( Han är ju så lättväckt också, minsta lilla pip från Emil och han vaknar på en gång. Men han har ju helg efter idag så han får vila då :)

Idag vet jag inte alls vad som händer. Blir nog bara att ta det lugnt här hemma. Kanske går och hälsar på Suzie och Rasmus en sväng, det återstår att se!

Emil är arg! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/ref/67240



Bli medlem och få gratis saker :)

2009-01-16 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0