Fredag hela dagen

Blev inget bloggande igår. Hade faktiskt inte tid och lust. Konstigt va? ;)

Jag och Emil for till Marie och Vince i Rutvik på förmiddagen. Där var även Jenny, Jonna, Ellen plus hundarna :) Hundarna busade för fullt och vi satt och surrade, trevligt :) For hem vid ett tiden och sen var vi bara hemma hela dagen. Emil däckade tio i sju, han var gode trött då han endast sovit ca 25 minuter på HELA DAGEN. Han är allt bra tokg den här Emil! :P Strax efter han somnat hoppade jag i duschen och sen for jag till Anne och hälsade på :) Surrade och såg på Criminal Minds. Jag älskar den serien, tycker den är skitbra! :D Hemma till elva var jag, så jag tog ut Ebbs på en gång och sen blev det lugna puckar..

Idag så började dagen med panik! Emil vaknade kvart i sex så jag tog över han till mig. Vi (Iallafall jag?) somnade om och sen vaknade jag halv sju. Fick panik då jag insåg att Emil inte låg i sängen, jag hittade han på golvet på väg att åla ut från sovrummet! Fatta att han antagligen har ramlat ner, fast inte gjort sig illa (isåfall had ejag vaknat av skrik, det kan jag lova!) och var på väg ut från sovrummet. Haha! Nu i efterhand skrattar jag bara åt det, såg riktigt kul ut, men just då var det inte så roligt, han hade ju faktiskt kunnat slå ihjäl sig!! :(

Nåja.. Dagen har flytit på bra. Tagit oss en promenad på Gränderna idag eftersom jag lovade Emma att ta ut Foxy en sväng. Kul att gå där igen, har inte gkort det sen vi flyttade! Sen for vi och handlade lite och sen hem. Så har bara varit hemma och ugglat sen två - halv tre tiden.

Ikväll kommer mest troligt Emma förbi. Vi har bjudit henne på middag! :) Blir väl att vi sitter här ovh bara dumsurrar, kanske tar en cider och en öl och bara snackar skit? :) Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag ta en grinig Emil. Godafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0