Usch för förkylning!

Lördag morgon och här sitter jag. Allt är som vanligt med andra ord ;)

Gårdagen var slapp och skön. Efter  promenaden så for vi direkt till Moa på fika, det var lika bra att åka på dagen då hon väl var hemma! :) Jättegott var det och riktigt trevligt. Det var jag, Patrik, Emil, Ebba, Moa och Tobbe :) Satt och surrade och fikade, mm ;) Tror vi stannade ungefär i 2 timmar, gav Emil gröt hos Moa och sen for vi hem med förhoppningar att Emil skulle somna. Som tur var så somnade han i bilen, men tyvärr vaknade han då vi kom hem. Nåja, finns inte så mycket att göra åt saken..

Vi mös på här hemma hela eftermiddagen, riktigt skönt. Emil somnade strax före sju så jag plockade undan lite så det såg ut som ett hem igen! Dessa leksaker, dom tar då upp en JÄKLA plats! ;) Sen blev det en sväng på Statoil för att handla lite gotta inför filmen, (Hade/har lånat Sex and the city filmen av Elina, jag vet att jag är lite efter! ;) men innan filmen så blev det en efterläntad dusch!! :) Filmen var ju riktigt lång så jag såg klart den sen gick jag och la mig, klockan hade då hunnit bli närmare tolv, så jag var helt utmattad och trött.

Kan ju även meddela att denna natt inte varit lika hemsk som gårnatten, men den har ändå inte varit kul. Dessvärre så mår jag också skit nu, har blivit jättesnorig och känner mig bara allmänt slut i kropp och knopp! Hela kroppen är öm och det värker överallt. Kunde det ha blivit nå mer gnälligt eller? Haha! ;) Summa sumarum, jag mår inge bra! Sen så är ju nu min morfar och hans sambo i Luleå över helgen (dom bor hos mamma och pappa) så vi måste ju ändå vara lite sociala vilket inte känns alltför kul när jag mår som jag mår. Men det är bara att bita ihop, dom är ju i princip aldrig här. Sist dom var i Luleå var när jag tog studenten, 05. Så det är ju ett tag sen! Plus att dom aldrig sett Emil så det ville dom ju självklart göra ;)

Nu blev det långt inlägg såhär på morgonkvisten. Det här inlägget har säkert tagit 20 minuter att skriva, har en klättrandes Emil överallt och ingenstans :P

Snart sova igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0