Trött mamma

Imorse ville jag inte kliva upp, nejnej.. Jag var så sjukt jävla trött så jag trodde jag skulle trilla av pinnen. Usch! Vaknade klockan tre inatt och då låg Patrik i sängen så det blev jag glad :) Hatar att vakna upp på natten och han inte är där (om han är iväg på galejj) för jag får panik och tänker att nånting har hänt! :S Men nu var det lugnt..

Har precis lagt Emil för att sova. Det är tyst så jag tror han somnade på en gång. Skönt ;) Själv så är jag också supertrött så funderar på att lägga mig i sängen och vila ett tag. Får se.. jag blir så seg då, nästan hela dagen.

Justja. Baggy jeansen som jag beställde har nu skickats tillbaka. Jag bytte till en större storlek så dom är jätte baggy ;) Måste också meddela att dom (mandeldesign) har sjukt snabb leverans. Skickade tillbaka mina i onsdags, la dom på postlådan kring ett tiden. I Torsdags på morgonen hade jag fått ett mail om att dom hade kommit fram och att dom då skickade iväg dom andra på en gång. Och dom byxorna trillade ner i brevlådan igår! :)  Så ca 2 dygn tog det och det tycker jag är kanon! :)

Nu ska jag slöa i soffan tills Emil vaknar, för sen kommer mamma och vi kör igång med köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0