Nu är det tyst.

Emil sover igen. Jätteskönt! :) Visst får man säga så? Jo, det får man. Iallafall enligt mig. Var så sjukt trött imorse så slängde iväg ett sms till Marie och hon ringde upp. Då kunde jag åtminstone hålla mig vaken! :) Tack Marie, haha.

Vad händer idag då? Ja, jag hoppades på bra väder för jag ville ha en ute dag, men än så länge ser det då inte ut att bli nå sol :( Men någon promenad kommer det bli iallafall för Ebba måste ju, oavsett om det är bra eller dåligt väder. Men om det blir en lång promenad återstår ju att se. Man vet aldrig med mig.. ibland förvånar jag mig själv och är ute jättelänge även fast det är grått och trist. Spännande att se vad jag gör ;)

Städade igår vilket jag skrev tidigare, men tror ni det märks? Neeeej. Lika sandigt igen. Hatar all sand som kommer in, känns som jag bor på stranden. På ett negativt sättt.

Har absolut ingenting vettigt att skriva, fördriver bara lite tid.
Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0