Kuckelikuuu klockan är sju!

Idag har har jag fått mig lite "sovmorgon", även idag ville Emil kliva upp halv sju! :) Däremot har han vaknat några gånger inatt/tidigt imorse så det har varit liiiite besvärligt :/ Men det har gått iallafall, vad har man för val?

Gårkvällen spenderades med Anne. Vi kolla tv och käkade ostkrokar och gott&blandat, gott. Självklart blev det dricka till det också ;) Kom mig hem kring halv elva, ut med hunden, borsta tänderna och sen sova. Men inatt har jag sovit sjukt dåligt. För det första så har ju Emil vaknat ett x antal gånger, sen har jag även vaknat utan anledning och haft jättesvårt för att somna om! Skitjobbigt :( Kan ju även meddela att jag nästan sitter och sover just nu, hahah! Är sjukligt trött.. Men det går ju också över, sen nån gång.

Idag har jag tvättstugan. Tvätta upp alla kläder och handdukar, underbart! ;) Sen tänkte jag även ta och dammsuga lägenheten för det behövs! Verkligen! Så bye bye dammråttor ;)

Nu ska jag ta mig min morgonrök och sen vet jag inte. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0