Mitt-i-veckan-dag idag

Onsdag morgon! Känner mig någorlunda utvilad faktiskt.. Även fast Emil varit bökig sen klockan sex. Nåja, vi klev upp strax efter sju och nu nöter jag här. Emil ligger i babygymmet och försöker vända på sig och blir mest bara sur eftersom han inte kommer nånstans, haah.

Får se vad som händer idag då. Packa? Nja, får se. Tänker hela tiden att jag ska göra det men så gör jag nå annat istället. Knasigt! Ikväll skulle vi väl mest troligt åka och hälsa på Nathalie med familj, ska bli superkul! :)

Just ja! Har ju glömt att informera er om mitt nya liv som har börjat. Jag ska sluta dricka cola!! (Försöka åtminstone) Ska sluta köpa hem så mycket läsk nu, det är för fan äckligt. Har druckit minst en halvliter cola varje dag i ungefär 4 månaders tid. Om inte mer?!! Och man blir tjock av läsk, tack jag vet. Så nu ska det ske en förändring! Igår åt vi ju som sagt på Korvgubben, får jag dricka läsk. Men jag har inte köpt hem nå läsk alls sen i Söndags, och det är ruskigt bra för att vara jag :D Så vi får se hur det går, håll nu tummar och tår för mig :P

Nu ska jag underhålla Emil, ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bara att höra av er! :-)

Smet hit in nu en snabbis, äntligen fått henne att sova en stund innan vi ska till bvc. Hon har varit vaken hela natten, sovit 1 timme. Man är liiite sliten! haha

2008-09-17 @ 09:51:01
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Ida

Tjohoo pluppi, såg inte ditt mess förän nu :) fan du måste ju komma NU, valparna växer så de knakar! vill ju flörta med Emil också :P

2008-09-17 @ 16:26:42
URL: http://idaskoogs.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja jag är säkert på. Ska in till stan idag och köpa lite present till Thess och så, men om jag inte ligger och föder (vilket jag nog aldrig kommer få göra) så hänger jag gärna på på en lunch på stan :D

2008-09-18 @ 07:24:06
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0