Förbannat!

Min stubin är kort idag, väääldigt kort! Emil har varit grinig mest hela dagen, Ebba sliter i kopplet som en idiot hund, och jag har itne ätit nånting på hela dagen! Kan det bli värre?!

Nåja, gick ut med Ebbs och sen gick vi till Sara och barnen. Stannade inte alltför länge eftersom Emil var omöjlig! Gav han mat och sen gick vi hem. Nu sover han fortfarande i vagnen och jag har hunnit äta korv med bröd! Så förhoppningsvis är både han och jag på bätte humör när han vaknar! :)

Just ja, vi har ju varit på BVC idag. Emil bliev jätteledsen när han fick sprutan, men det gick över fort :) Nu har han blivit stor min plutt.. Han väger 7120 gram och är 65 cm lång :) Mammas stora kille! :)

Nu ska jag slänga mig i soffan innan Emil vaknar så jag hinner vila lite. Ikväll när Emil somnat så ska jag nog städa om jag orkar! Behövs verkligen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kikar gärna förbi ngn kväll! :) Behöver sällskap!

2008-10-06 @ 21:53:01
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0