Onsdag

Onsdag kväll. Emil och Ebbs sover, Patrik går och lägger sig nu och jag sitter uppe vid dumburken som vanligt! ;) Det finns ju så mycket att kika på :P

Idag tyckte Emil att vi skulle gå upp lite tidigare än vi brukar, han väckte mig redan 07.15.. Kan ju inte påpeka att jag var så sugen på att kliva upp, men man måst ju! Lekte på och sådant hela förmiddagen. Vid halv ett knallade vi på en prommis runt Kyrkbyns industriområde för att sen gå vidare till Rimi och möta upp Emils farmor! Vi gick hit och satt och surrade på ett bra tag.

Vid fem blev det middag. Köttfärsbiffar, potatismos och nån pepparsås! Var riktigt gott faktiskt :) Efter maten tog vi en promenad allihopa. Sen hem och natta Emil. Jag undrar verkligen vad det är för nå som späkar så mycket med Emil alltså. Han har redan vaknat miljoner gånger nu ikväll, han bara sriker rätt ut! Antingen så ger jag han nappen eller stryker han lite lätt på kinden så somnar han om, men det är ju ändå störande. Patrik tycker inte nätterna är särskilt roande eftersom han börjar jobbet 5 på morgonen. Hoppas det går över snart, så vi alla får en riktigt god natss sömn..

Imorgon så ska jag och Emil till stan :) Vi ska fika/luncha med Nathalie, Nova och Emelie ;) Kommer bli supertrevligt, länge sen jag träffade Nathalie nu. Går alldelens för länge mellan våra träffar tycker jag. Nu måste vi skärpa oss! :) Sen när vi kommit oss hem från stan ska jag dra med mig Patrik till storheden så vi kan köpa skruv och plugg (blev aldrig av igår, eller idag!) och sen var det nå mer jag skulle kolla på vilket jag inte kommer ihåg nu. Skit samma, kan ju ändå inte varit nå viktigt! :P

Nu ska jag avrunda, ha en fortsatt trevlig kväll.

Skänker en tanke till Jenny, Fredrik och Loke! Tänker på er..
Douglas, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0