Trött

Jag är så sjukt trött!

Och ändå så har jag inte jobbat så länge heller. Hade utbildning från 16.15 till 18.15 så började ringa 18.30. Men jag är redan spyless och supertrött. Sjukt jobbigt! :/ Aja, snart rast, och sen är det hemgång. Ska bli skönt.

Utbildningen var Säljmetodik, steg 1. Rätt intressant faktiskt. Fast resterande steg (Finns upp till steg 4) kommer ju inte jag kunna gå på eftersom jag slutar om typ en vecka! ;) Men det hade varit kul och intressant om jag nu hade varit kvar. Skönt att göra nå annat än att ringa, hehe! :D

Snart ska vi ha pausgympa, skitkul!  Poppa musik och göra roliga rörelser.. Mycket roligare än att ringa! ;P

Jajja. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet, det bjuder jag på:)

2008-03-26 @ 20:59:00
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: emelie

I helgen vet jag inte? Vill iaf hitta på nå med dig hade jag tänkt mig :) Haha.. Vad säger du om den planen? ;)

2008-03-26 @ 23:10:02
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0