Nu mås det bättre

Äntligen har min mage börjat bli någorlunda normal. Fungerar inte som den ska än, men den fungerar bättre :) Var iallafall till Barnmorskan idag och kollade så allt stog rätt till. Och de gjorde det! :) Hon kollade den lilles hjärtljud och så.. Jäävlarns vad bebis i magen levde om. Vi fick knappt höra nå hjärtljud, men däremot fick vi höra en hel del rejäla sparkar! Haha ;)

Annars har jag absolut inte gjort mycket. Det har ju varit sånt jävla väder. Riktig snöstorm! Men det var rätt mysigt ändå tycker jag ;) Däremot är dom såååå dåliga på att skotta. Nu först så har dom skottat gångvägarna här på gränderna. Tidigare har jag fått plumsa ordentligt. Kommer säkert ha träningsvärk i benen imorgon, haha! :D Ebba har tyvärr fått lida lite nu när det varit kasst väder, vi har då inte varit ute mycket. Hon ligger här bredvid mig och gnäller för fullt och ser sådär superduper olycklig ut! Men nu är de fint väder igen, så vi ska strax ut på en promenad så hon får springa av sig lite :)

Har även hunnit vara förbi hos Anne ikväll med Suzie. Kevin har blivit så stor, riktigt söt är han! :) Gullegooo..

Nu avrundar jag.

Kommentarer
Postat av: emelie

anv: vilma
lösen: vilma

2008-01-25 @ 15:38:38
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0