Lördag

Jahapp. Då var det Lördag och helg.

Gårdagen var bra. Vi var hemma på förmiddagen och tralla på. Vid ett tog vi oss en promenad runt Kyrkbyn, riktigt skönt var det. Kom precis tillbaka då Patrik kom hem från jobbet, snacka om tajming?! ;) Lämnade då Ebbs hemma med Patrik och jag och Emil for direkt hem till Jenny :)

Lotta var hos Jenny så det var skitkul, miljoner år sen jag träffade henne! Och så fick hon träffa Emil som han aldrig träffat förr, han gillade Lotta! :D Även Emelie kom förbi och sen kom även Alex och Vilma så Vilma och Loke kunde leka :) Sist men inte minst så kom Fredrik hem från jobbet. Så vi fikade och surrade på. Vi for hem strax före fem och Emil slocknade som en stock, det blir mycket för hans lills hjärna när det är mycket ståhej! :) ÄVen jag blev riktigt trött.

Väl hemma så for Patrik och handlade skräpmat som var sjukt gott! Nu var det länge sen jag åt ute. Men det är ju bara bra :P Var hemma och myste med Emil tills det var läggdags för hans del. Efter det tog jag mig en dusch och klockan nop var jag hos Emma :) Helen följde också med vilket var skitkul, inte ofta man ser henne då hon bor i Skellefteå! Riktigt trevlig kväll, bara satt och surrade :)

Elva for jag hem och tog Ebbs på sista svängen, sen såg jag tv, gick ut och tog en rök med Suzie, lite mer tv och sen sängen :) Blev en lite senare kväll igår, kanske gick och la mig efter ett? Men men, jag orkade ju upp iallafall :D

Idag vet jag inte vad som står på vårat schema! Vi ska iallafall ringa till Johan och Bella och se om dom ska vara hemma för då tänkte vi komma och hälsa på! :) Men det är inte säkert, vi måste ju höra med dom först :)

Nu är Emil en arg pojke i vardagsrummet, ska underhålla han medans jag äter frukost :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0