Julafton!

Julafton idag och jag sitter och bloggar. Vadå nörd? HAHA :) Äh.. finns ju inte så mycket annat att göra såhär på morgonkvisten. Emil ligger i babygymmet och kollar på tv och Patrik, Ebbs och Daniel ligger och sover.. Sömntutor! Så fort Emil somnar om nu på morgonen så ska jag ta och slänga i min hårfärg så jag ser ut som en människa igen :) Nu har jag en utväxt som heter duga! Ska även ta och bada Ebba så hon är julfin ;)

Det blir att vara hos mamma och pappa idag. Äta julmat, se Kalle Anka (Brukar nästan aldrig se det längre, men det blir ju julstämning av att höra det iallafall, tvn MÅSTE ju vara på ;) öpnna julklappar och umgås. Inte för att vi får så mycket julklappar, det är nog mest Emil :P Men jag får nog öppna julklappar iallafall för det kan han ju inte göra själv, hihi ;)

Nu ska jag äta frukost.

Hoppas alla får en underbar julafton!
God jul från familjen Westlund/Kalmdal/Niemi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0