Åååh vad härligt väder!

Kan vädret bli bättre än så här just nu? Nej, det kan de inte. Sjukt bra väder idag!! :)

Tidigare idag så for jag och Ebba till Emelie och tog en promenad med henne och Rex. Blev en riktigt lååång promenad runt vid lulsundet och porsön och hela kittet. Vi var ute och gick i ungefär 2½ timma! Fatta vad tiden kan gå fort, haha :) Ebba och Rex var då gode nöjda iallafall. Perfekt! :)

Kom hem vid två och nu slappar jag som fan. Blev helt slut efter promenaden, haha! Tjockis jag ;)
Snart ska vi åka till Antnäs också, för där vankas det middag klockan fem. Skönt med serverad mat och slippa laga själv :) Det blir kanoners! Sen ikväll blir det nog bara att vara hemma, känner inte att jag orkar så mycket annat. Fast vi får ju se.. Är bra på att säga så, men så blir det ändå nå helt annat! :D

Nu har jag även spelat Guitar Hero, fan vad kul!! :) Är rätt bra ändå, haah ;D Nja.. Bättre har jag blivit, och bättre kan jag bli. Tänkte iallafall nöta lite nu innan vi ska fara.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, visst hittade jag ett grymt kort på dig? ;)

2008-04-20 @ 00:37:13
URL: http://thheerreessee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0