Vilken härlig dag

Är just hemkommen från Björx.

Började med att hämta upp Elin och Bosse, och vi for och lämnade Patrik på jobbet. Sen for vi vidare till Ormberget där Emelie, Alex, Vilma och Rex väntade på oss :) Så då fick hundarna busa! Vilket dom älskar! ;) Sen for vi hem till Emelie och fikade och surrade på! Vilma surrade också jättemycket, sötnöten dära! ;) Sen efter det så gick vi ut och så kom Jenny, Loke och Douglas, så vi tog oss en långpromenad allihopa. Hur mysigt som helt nu när det kommit snööö :) Och alla hundar gillade det också, lekte för fullt! Så roligt att se dom så glada :)

Så det var min dag det! :) Och nu ringde Patrik, så ska fara och hämta han från jobbet på 20 minuter, sen vet jag inte vad som händer. Han ville baka smulpaj! Lät rätt gott. Men jag föedrar negerbollar. Kanske blir både och? ;) Får se, måste iallafall handla nå ingredienser isåfall. Ska fan kolla upp nu vad jag måste handla så jag vet när jag far.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Thess

Haha, negerbollar :P

2007-11-08 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0