Så var det Måndag!

Ännu en ny vecka. Tycker veckorna går superfort nu. Helt kul :)

Ihelgen har de varit lugnt. Som kanske alla redan förstått. Blev aldrig nå statoil för min del i lördags, ingen dusch heller. Haha! :P Orkade verkligen inte göra nånting så satt bara i soffan och glodde på tv tills jag skulle hämta Patrik. Så de blev en ensam hemmakväll. Men rätt skönt faktiskt! Om jag nu måste erkänna de ;P

Igår, jaaaa.. Då var det också lugna puckar! Gjorde i princip ingenting, var hos Bakis Ida en sväng ;) Våldgästade lite. Sen så satt jag mest bara hemma med Patrik och Ebba. Vi var och handlade lite så vi kunde göra tacos. Det var snusk gott! :) och sen så var jag på hundhuset mellan 7-8 så Ebba fick socialträna lite. Emelie, Alex och Rex var också där. Så de var nice :)

Och idag. Ja, de blir då att jobba iallafall. Men på dagen vette tusan! Skulle nog behöva ta och fixa den där satans disken som står i köket och ruttnar! Är ju hur mycket som helst, blää! Nån som vill komma och diska åt mig? :D Skulle inte ta och tro det..

Nä, ska knalla ut med doggen! Så hon får kissa och bajsa lite. Sen blir det frukost!
Tjo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0