Det bara small!

Och fort gick det också!

Igår när jag, Helena och Ebba skulle till Marie och Lycka för att leka, så krockade vi! :( Det var en kärring som körde in i oss bakifrån just när vi skulle svänga av vägen. Och fort gick det också! Hon kom i 70-90 km/h, så bilen bara snurra!! Man är aldrig beredd på att något sånt ska hända, och man tänker att de aldrig händer en själv. Men där fick jag allt se, att det faktiskt kan hända just mig också! Tur som fan att vi hade bälte då också, brukar ju i princip aldrig ha bälte! Men nu kommer jag då alltid ha bälte! Så det är ju bra :)

Jag fick som aldrig nån shock utav det heller, de första jag gjorde var att slita av mig bältet och gå till stackars Ebba som satt i baksätet! :( Såg hur hon flög omkring där bak, och hon bara skrek rakt ut! Lät så jäkla hemskt! Usch! Men hon mådde bra, var bara lite skärrad tror jag. Men jag har inte märkt nå på henne, förutom att hon inte ville gå in i bilen på en gång. Men det är ju inte så konstigt. Men nu går det bra, så det var tur i oturen!
(Här har vi Helena och Andreas bil, lite mos)
image5

Efter det så spenderade jag och Helena hela dagen på akuten, för dom skulle kolla rygg och nacke. Tog ett jävla bra tag där! Var där i ca 4 timmar. Helena fick till och med stanna ännu längre, blää!! Hahah.. Så jag var hemma från jobbet igår, hade ändå inte hunnit fara och jobba. Men rätt skönt var det ;)


Och idag då, då har vi bara slappat. Nu på kvällskvisten så har jag och Ebba varit hos Elin med henne, Helena och Malin :) Kollat på Tv och slappat.. Sen så for jag och Helena till storsand och gick en promenad så Ebba fick springa av sig, helvete vad den där hunden kan kuta!! Hahah ;P Fort går det som bara den!!

Imorgon blir det kanske att fara till stan och fika med Emelie och Jenny, får se hur vädret ser ut :) Ska även ta och hämta min solbrillor från Mammas jobb då också! Äntligen ;)

Nä fyfan, skrivit mkt nu. Ska borsta tänderna och hoppa i sängen! Ska köra Patrik till jobbet imorgon.
Pusshej! ;)

Kommentarer
Postat av: Lottish

Hej jag läst nyss att ni krockat hur är det med er är allt bra??

2007-06-08 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0