Not allone anymore

Näpp, för nu är älsklings Patrik hemma igen! Och skönt är det att slippa gå och lägga sig själv på kvällarna! ;)

Var ett tag sen man skrev här nu.. Kan ju alltid ta och sammanfatta helgen!
Fredagen spenderade jag bara hemma på kvällen, jag och Ebba. Patrik körde fyllbunken Johan och några till ;) Men dom skulle bara till stan.. Sen skjutsade han hem Johan på natten! Så det var den fredagen, haah :) Inte många knop gjorda!
Lördagen hade jag tvättis.. Så jag tvättade på dagen, sen drog vi till Elina, Daniel och Jossan i Ersnäs. Skitkul och kolla hur Ebba reagerade när stora Acke var där ;) Moa, har bara en sak att säga dig: Dom gick skitbra ihop! Så det var väl bra? ;) Dom lekte som galningar, sprang lösa utomhus och busa, sen sussa Ebba gott, heeh! ;) Sen for vi hem och sov!

Söndagen var inte allföt givande, jag jobbade hela dagen 13-21 :( Jättetråkigt att vara ifrån Ebba, men de gick bra. Hon och Patrik hade lekt lite och sådär ;) När jag kom hem så gick jag och Ebba förbi hos Emma och Diva, så hon fick leka av sig lite så hon sov för natten, haha! Dom busade då som aldrig förr!! Ingen av dom gav sig, värsta galningarna! Ebba trodde hon var stor och yttrade sig hela tiden med morr och skall ;) Men Diva komer att ge igen, de vet jag ;) Hon måste bara säga ifrån, men de kommer de också, när hon är tillräckligt less på lilskitan, som bara vill hänga i ansiktet! :P


Det var de! Och nu så satt man här, Måndag igen. Ska väl ta mig lite frukost och hoppa i duschen när Patrik duschat färdigt. Sen blir det att rulla vidare till Emelie så Ebba för leka med syster och pappa! ;) Det ska bli jäkligt kul :P Och sen jobb ikäll :/

Vi ses! Pussss

Kommentarer
Postat av: Moa

Jo jag hörde att de gått skita bra :D men du får ta o säga till ebba att man inte får bita i andra vovvars privata ägodelar , på så sätt får man inte killar. ;D hahaha !

2007-04-16 @ 11:28:00
URL: http://litenmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0