Snart ny vecka..

Hej igen! :)

Nu är helgen förbi och den har spenderats både hemma och på praktiken. Hade praktik i Fredags em/kväll, det gick jättebra och tiden går så fort när man är där! :) I Lördags åkte Emil till farmor och Björne på fm så vi blev själva hemma. Fm spenderade jag med Jenny och Loke på storheden och strosade lite.. Sen åkte jag, Patrik och Ebba till stan och knallade på isvägen och runt hela stan. Om vi säger såhär, det var då INTE igår det hände sist, haha! :P Tror minsann inte att vi har varit i stan och prmenerat tillsammans sen inna Emil fanns, så det var mysigt! :) Sen for vi och åt middagsbuffé på Exotic på kvällskvisten, en riktig mysdag med mitt stora hjärta! <3

Idag har jag haft praktik på fm, och som vanligt gick tiden fooort :) Han strosa på stan några minuter innan Patrik hämtade upp mig och vi for vidare till Mjölkudden där lilla hjärtat var! Sen har det varit en lugn och mysig em hemma med massa, lek, mys och ett kvällsbad för plutt :)

Nu sover alla förutom jag, ska också gå och lägga mig strax. Ledig imorgon så jag och Emil myser på här hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0