Ingen motivation denna dag heller..

Vet inte riktigt vart min motivation har tagit vägen? Den är då inte med mig iallafall :/ Går skitsegt med att plugga nu, iallafall den här veckan än så länge. Nåja, några rader har jag fått ner idag iallafall så det var ju bra! ;) Imorgon ska jag fixa klart rapporten åtminstone, så lite kvar nu plus att Maja ska hjälpa mig med det jag inte förstår. Det blir nog bra! ;)

Annars har det varit en lugn och skön dag. Förmiddagen kunde inte ha börjat bättre än idag, för jag har nämligen varit på Ansiktbehandling! :) Jag fick ett presentkort av mamma och pappa i julklapp 2009 så det var på tiden att jag använde det, haha! Bättre sent än aldrig ;) Det var så sjukt jävla underbart. Jag fick massage, hon klämde porer (usch så äckligt det låter), fick plockade ögonbryn plus en massa sköna krämer! Underbart helt enkelt :) Köpte även en ansiktsrengöring när jag for därifrån, så nu jävlar ska jag bli fin och fräsch! ;)

Som jag skrev lite tidigare så gjorde jag iallafall lite inom pluggvärlden. Dock inte mycket, men lite iallafall. Vid två så tog jag mig en promenad med Ebba plus lite lek. Hon vart då nöjd! ;) Sen vid halv fyra cyklade jag till dagis och hämtade Emil också promenerade vi hem till Anne och Kevin med dom. Där blev vi bjudna på middag (Helt ärligt så bjöd jag in oss själva, haha! ;) plus att barnen akitverade varandra. Väl hemm strax efter sex så gick vi till Statoil fram och tillbaka med Ebba, sen in och duschade och sen sängen för plutt :)

Själv har jag också hunnit med en dusch och sen har jag bara ugglat här i lugn och ro :)
Nu ska jag göra lite Sudoku i brist på annat. Kan vara bra att aktivera hjärnan innan man intar sängläge!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

CP!;)haha, fint nu har jag din bloggadress;)

2010-10-09 @ 09:26:08
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0