Big no no!!

Emil vaknade alldelens för tidigt idag! Sånt är inte okej, inte enligt mig. Klockan fem var det fullt ös medvetslös, kul va?! Får se om han orkar med hela dagen när det är sånt högt tempo på dagis? Han kanske somnar ute i sandlådan innan lunchen? Haha ;)

Efter jag har lämnat Emil på dagis så ska jag förbi Anne en sväng så hon får klippa luggen på mig. Sen ska jag med mamma till Barnens hus där vi ska kolla (och förhoppningsvis köpa) på en overall åt Emil. Har hittat en jättefin en.. och inte alls särskilt dyr! :) Kommer nog köpa tillhörande vantar till, dom såg väldigt bra ut!

Idag fyller även Vincent 1år :) Shit vad allas barn börjar bli stora, nu går det undan här minsann! :) Vincent har kalas idag hela dagen om jag inte missförstod? Marie?? :) Kanske jag och Emil kan få komma ihelgen eftersom jag jobbar i eftermiddag och Emil är på dagis på förmiddagen? Eller så kanske bara jag dyker upp idag? Vi får se :)

Nu ska jag kolla vad busen gör. Förhoppningsvis sitter (mest troligt står) han still och kollar på Bolibompa :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni får komma när ni vill. :)

2009-09-24 @ 07:35:34
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0