En dag kvar.

Godmorgon.

Blev afro igårkväll, det var kul och svettigt :) Var hemma och färdigfixad (med att duscha och äta kvällsmacka) då klockan blev nio så jag slappade i soffan. Och vet ni vad jag gjorde när jag låg i soffan? Jag somnade! Haha. Konstigt :) Patrik väckte mig klockan tio och frågade om jag inte skulle sova i sängen istället. Och så blev det :) Var så grymt jävla trött. Så nu har jag då verkligen fått sova ut för Patrik tog upp Emil imorse. Jag klev upp halv åtta ungefär. Eller, Elina ringde då så jag skyller ALLT på henne, haah! ;D

Har nyss fått Emil att somna. Han var jätteledsen och jobbig så jag satt brevid hans säng jättelänge och till slut tog jag upp honom för att bara krama om honom och då somade han! Mammas plutt. Han var superdupertrött, han satt i sin säng och nästan tippade omkull för han var trött ;)

Jag ska nog ta tag i disken nu alldelens strax och hoppas att man kan göra nå kul idag. Men tror inte det blir så mycket av det, tyvärr. Längtar tills imorgon då man får in lite pengar, då känner jag mig som en människa igen! :) Någon som vill gå på stan imorgon?

På Torsdag ska jag och Emil till Piteå med Elina och Jossan. Strosa runt i affärer och äta lunch nånstans. Ska bli kul, hur ofta är jag i Pite? Typ aldrig. Och hur ofta är vi med Elina och Jossan? Inte ofta det heller! Så det ska bli najs :)

Justja, disken var det! ;) Ska boka ett pilates pass till ikväll och sen ska jag diska :)
Blir det nå kärringhäng ikväll?

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: m'

Ska på stan imorrn och fika på MoP med mina mammor. Kom och häng med oss. :)



Vet inget om häng, men det borde det väl bli? Hos Mallan kanske? :) Vi får återkomma angående den saken. :)

2009-03-24 @ 10:11:39
Postat av: Anonym

MEn av mig antagligen..

2009-03-24 @ 10:12:02
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Häng blir det. Vart bryr jag mig inte. STYR! :)

2009-03-24 @ 11:03:49
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Nath

:-) Ha ha, klart!

2009-03-24 @ 15:26:42
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0