Sevärd var den

Bion var sevärd. Rätt rolig film faktiskt :) Visst finns det bätte filmer, givetvis. Men den var helt klart sevärd på bio för våran del, vi han aldrig bli less och ville åka hem. Så det var ju bra! :D

Så vad har denna dag att bjuda på? Ingen aning. Patrik börjar jobba idag, han jobbar eftermiddag. En lugn start, skönt :) Förhoppningsvis blir det en långpromenad med Ebba idag.. Måste ta tag i motionen igen, både för Ebbas OCH för min del. Har inte tagit en ordentlig promenad sen innan jul :/ (Patrik har gjort det med Ebba, men inte jag) Det känns som att jag gått upp ett par kilon, haha. Hoppas på skönt väder ute idag :)

Hm.. Måste även skicka in ansökan om dagisplats för Emil. Shit vad det känns tidigt! Har han redan hunnit bli så stor? Måste jag verkligen göra det redan nu? Och ja, jag måste göra det redan nu :( Men han ska inte börja förrän i Augusti, så det är ju ett litet tag kvar iallafall :) Men det känns son att han redan är superstor eftersom jag måste skicka in redan nu. Fan vad tiden går fort, för fort..

Nu ska jag äta frukost och underhålla barnet. Sen går vi nog och sover igen ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

hihi, lilltunnan;)



va skoj med BIO. Ja å jonas behöver oxå "vuxentid":D

2009-01-12 @ 08:13:23
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0