Juldagen

Då var julafton över.. Vart en jättemysig dag igår med god mat, trevligt sällskap och lite julklappsutdelning. Dock så hade jag ingen julkänsla över huvud taget! :( Brukar alltid få det någon gång, iallafall på självaste julafton, men inte detta år. Jättetråkigt! :( Nåväl.. Emil var nöjd och glad och det var det som var huvudsaken :) Kan ju säga att han inte är ett dugg brydd i julklappar, haha. Det var jag som fick öppna alla åt honom för han skulle då minsann endast leka med damsugaren. Haah! Konstiga barn ;)

Hem kom jag och Patrik vid tio tiden, plutt fick sova över. Trött som jag var så kom jag mig i säng till tolv och upp klev jag klockan elva idag. Hur skönt som helst! :) Ska hämta hem plutt sen också, men först ska han få äta lunch med mormor&morfar och sen vila. Så det blir lite senare.

Nu ska jag iallafall ta mig lite frukost och känna lugnet. Imorgon blir det en till julafton med farmor Anki, Björne och faster Sara. Det ska bli trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0