Hur kul är det här?

Är på piss humör just nu! Magnus och Lass ska ha gemensamt kalas idag i lokalen här på Gränderna. Och inte fan kan jag festa! Känns hur trist som helst. I Princip hälften av alla vänner man har ska dit. Och alla ska ju givetvis festa. Skit! Visst, nog kan jag ändå vara där med allihopa. Men det blir aldrig samma stämning som det hade blivit om jag festat. Man kommer som aldrig in i gänget på samma sätt. Det vet jag.

Jag kanske borde börja tänka lite mer positivt känns det som. Men inte just idag! Det tar väl ett tag innan jag inser att jag faktiskt inte kan dricka, och till och med kanske vänjer mig med det. Fast det tror jag inte! :P Iallafall så kommer det ta ett jäkligt bra tag dit i såfall!

Idag har vi iallafall varit i Måttsund hela dagen. Eller från halv ett, ett tiden nån gång. Tagit det lugnt, glott på tv, och käkat middag. Det var gott. Är typ nyss hemkommen, så nu sitter jag och nördar. Ska hämta Elina sen efter hon slutat jobba så hon kan ta sig till festen, och sen hämta Linda också. Så jag följer ju med dit en sväng iallafall. På tal om det ska jag nog också ta och sminka mig lite. Så jag känner mig lite fin iallafall. Har inte gjort det på typ tre veckor! :( Lite ångest över hur man ser ut, hah!

Nu har jag skrivit en jäkla massa goja!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0