Tre år har gått, alldeles för fort :/

Goddagens!

Var ett tag sen jag skrev sist och nu har Emil hunnit fylla 3 år!! Tiden går sååååå fort, för fort :( Nåväl.. Igår fyllde världens bästa kille år och det var en glad kille som blev väckt på morgonen med sång och paket! :D Några timmar spenderade han på dagis där han också hae blivit firad med sång och ett fint Dinosauriekort, superglad var han för kortet och visade stolt upp det för mig och alla andra :P

Direkt efter dagis for vi till Kallax där vi hämtade Emils mormor! Även hon fick beskåda det fina kortet han hade fått, haha ;) En lycklig Emil som gick ut från Kallax och höll mormor hårt i handen! <3 På eftermiddagen kom även Emils farmor, Björn och "faster" Sara hit så han fick några till paket och så fikade vi en massa :) Halv nio slängde jag plutt i säng och han däckade som en klubbad säl!

Kvart i åtta vaknade Emil i morse och fick sig en smärre shock då han insåg att det nu var Morfar som sov nedanför hans säng! ;) Men glad vart han, det kan jag lova! Idag har vi varit på Vårmässan i Arcus en liten stund. Hem kom vi med mätta magar (Thaimat, mums!) och en mössa till Emil :) Sen har vi bara varit hemma och lekt och donat. Emil och morfar har varit ute en stund och lekt medan vi andra varit inne och tagit det lugnt :)

Nu ska jag vara social, hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

ja de e vansinnigt hur dom tänker .. för visst kan ja förstå mer om de vore t.ex. en två åring som ska skolas in igen o redan gått tidigare på dagis.. Men Noel, som alltid bara varit hemma med sin mor, som inte vet något annat, ska bli lämnad hos främmande människor bara sådär.

Hur ska detta gå undrar jag.. Hemskt, han lär ju aldrig känna dom på dessa få dagar ju :S

Måste ringa å prata med rektorn om detta.. ! Hon är väldigt svår å få tag i dock :S

2011-05-10 @ 20:14:02
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

Ja visst äre tokigt ?! Jo ska göra det.

2011-05-10 @ 21:47:42
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

ja hör av mig på fredag till alla som vill ha lösen, har inte bestämt ännu va ja ska ha :)

2011-05-11 @ 22:06:40
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

ja hör av mig på fredag till alla som vill ha lösen, har inte bestämt ännu va ja ska ha :)

2011-05-11 @ 22:06:56
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

ja hör av mig på fredag till alla som vill ha lösen, har inte bestämt ännu va ja ska ha :)

2011-05-11 @ 22:10:57
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0