Äntligen Fredag :D

Äntligen fredag! Det betyder att det snart är helg :D Slutar klockan nio ikväll och sen är jag ledig (ledig från sommarjobbet iallafall, inte från skolan) till nästa helg då jag jobbar extra hela lördagen. Känns bra! :) Och snart ska vi till skolan i Kalix igen, inte nästa vecka men veckan efter det. Där ska vi vara i två veckor och sen har vi sommarlov! :) Sommarlov går ju att diskutera eftersom jag ska jobba hela sommaren.. Dock så fick jag ett superbra schema så jag jobbar inte alls särskilt mycket, vilket innebär att jag ändå hinner njuta av sommaren! Just nu rullar allt på så jäkla bra som det bara kan bli, känns underbart!

På tal om nå helt annat så har jag nyss färgat håret, denna gång vart det mörk röd/brun. Får se när det har torkat hur det ser ut, förhoppningsvis bra! ;) Man vill ju vara fin till helgen.. För ihelgen händer det roligheter! Dock så vågar jag inte skriva vad för jag vet inte vilka som läser här ;) Men kul ska det bli iallafall ;D

Om man skulle kolla lite mera tv innan jag fixar lite lunch och sen cyklar iväg till jobbet?! Det låter bra.

Bjuder på en bild på världens bästa Emil :)


Trevlig helg!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

jo tack de ska de bli:)

2011-05-27 @ 23:30:58
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0