Det går INTE framåt..

Jag har fortfarande inte kommit igång med pluggandet, FY MIG! :/ Men jag försöker intala mig själv om att jag ska köra igång på Måndag. Försöka går ju! Har iallafall nu köpt en ny pärm och lite smått och gott så nu har jag ordning bland alla papper och dylikt. Kan mycket möjligt vara därför som jag inte har pluggat nå, eftersom allt har varit huller om buller. Men nu.. Nu är allt fint och nu kan jag tillochmed hitta bland alla papper ;)

Igår (Fredag) var tanken att vi skulle följa med Elina + familj till deras stuga och mysa på för att sen åka hem idag under dagen. Dock så fick Emil feber och var kokhet natten till Fredags så vi blev hemma istället :/ Tor i oturen var att han Emil blev feberfri jättefort så vi kunde ändå sysselsätta oss lite smått igår. Blev en tripp till Dollarstore (där jag köpte pärm mm), sen en promenad med alla mina hjärtan och efter det for vi till farmor och Björn i stugan och grillade korv till middag. En riktig mysdag! :) Kvällen spenderade jag och Ebba hos Jenny med en massa surr, alltid lika trevligt ;)

Idag ska Emil till stugan och övernatta med farmor och Björne. Vi åker väl dit nån gång under dagen, när har vi inte bestämt. Vi får se helt enkelt. Jag och Patrik ska mest troligt till Anne och Joni på en liten fest :) Det blir säkert kul. Nu ska jag slita upp Patrik från sängen så Ebba får ta sig ut. Sen efter lunch kanske jag och Emil tar bussen till stan för att roa oss med nå innan vi lämnar av plutt i stugan. Den som lever får se..

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0