Då var det dags!

Idag är första dagen på denna vecka.. Och första dagen med hemstudier. Min tanke var att jag skulle köra gärnet så mycket som jag orkade under en så lång tid som möjligt, så jag har mycket fritid till att vara ute under Maj och lite i Juni och bara njuta. Om vi säger såhär.. Tanken var god. Men i praktiken funkade det inte alls lika bra, haha! ;) Jag har inte påbörjat någonting ännu, jag har knappt öppnat pärmen. Och om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte alls att jag kommer få mycket gjort denna vecka. Men shit happends! Jag intalar mig själv att jag behöver koppla av med lite ledighet ett litet tag (som denna vecka) eftersom det varit såååå mycket med praktik och dylikt sen November månad till NU. Det blir nog bra i slutändan! ;) inför

Idag har jag bara njutit av ensamheten. Patrik har jobbat förmiddag, Emil har varit på dagis (Ja, fast att jag varit hemma) och Ebba har mest bara sovit. Jag har donat på lite här hemma men inte så mycket mer än så. Var förbi Sara en snabbis och hälsade på henne och tjejerna innan jag hämtade hem lillhjärtat från dagis!

Eftermiddagen har varit lugn. Vi har ätit middag, vi har lekt, Emil har badat och blivit ren och fin, gått en prommis med Ebba och AnnaKarin och sen handlade jag på Maxi. Så hemma var jag klockan nio! Kvällen kommer bestå av lugnets tecken i min ensamhet.. Alla har gått och lagt sig förutom jag. Ganska skönt med lite egentid ;)

Imorgon ska jag beställa lite böcker inför studierna, montera ner spjälsängen som fortfarande står i köket och tar plats och dona på lite. Blir en lugn och skön dag, känner verkligen att jag har helt slut på energi! :/

Nu ska jag se lite tv innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0