Tisdag?

Egentligen har jag inte så mycket att komma med, faktiskt. Men jag skriver iallafall ;)

Helgen har gått och det var en lycklig liten (liten och liten??) Emil på F21 som fick se flyguppvisningar, iscensatt "krig" med massa militärer, en helikopter, en massa "pang pang" och en bil som "brann upp"! DET var kul ;) Speciellt då vi stog längst fram så vi verkligen såg ALLT ;)

Än så länge har Emil spenderat sina dagar på dagis medan pappa Patrik har jobbat och jag har uträttat ärenden och idag har jag varit på möte angående sommarvikariatet. Vi har fått träffa alla vikarier och bekantat oss med varandra, väldigt uppskattat! :)

Imorgon ska jag ha en "hemma-städ-dag"! Lägenheten är VERKLIGEN i behov av det. Så jag hoppas faktiskt att et dåliga vädret håller i sig imorgon över dagen så jag inte behöver ha dåligt samvete för att vara inne ;) Sen kan det gärna få spricka upp på eftermiddagen :)

På Fredag drar mitt sommarvikariat igång (har redan börjat men på Fredag går jag på mitt Schema) och jag börjar med att jobba natt. Känns verkligen spännande och samtidigt nervöst! Men det går nog bra. Jag får ju bra betalt också eftersom det är midsommar så det gillar jag ;) Ska även jobba nu på torsdag, dom ringde ut mig idag, och det känns superkul plus att jag verkligen behöver dom pengarna!

Nu finns det inte så mycket mer att tillägga. Ska slänga mig i duschen och sen slappa lite i soffan innan sängen väntar. Tack och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det ligger nere vid Hemmakväll. :)

2011-06-22 @ 06:06:18
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0