It´s been a while..

Var ett par dagar sen sist jag skrev. Det som hänt sen sist är väl att jag har jobbat, (ganska lite faktiskt, men vääääldigt skönt ;) myst på i solen med underbart sällskap och bara varit! :) Sommaren är en underbar årstid, iallafall då man har möjlighet att spendera mesta tiden med familj och vänner! <3 <3

Projekt inte-använda-blöja rullar på med stormsteg.. Numera så bajsar Emil oftast på pottan. Kan bli lite grin och skrik vid vissa tillfällen då han inser att vi inte har några blöjor (visst har vi det, bara att vi har gömt dom, hehe!) men oftast går et bra med pottan också :P Endast två olyckor har inträffat dagtid (kiss alltså) och nattetid har det gått över förväntan! Inga olyckor hände den första veckan.. Sen slutade vi att ta upp han flr att kissa på natten och det fungerade också bra, i någon dag. De senaste dagarna har det skett en olycka nästan varje kväll/natt/morgon, men hey! What to do? Nu ikväll har han Emil gjort ett extremt stort framsteg, enligt mig.. Ikväll är första kvällen han själv kommit upp och sagt att han vill kissa! hur bra är inte det då?! ;D Så förhoppningsvis händer det inga olyckor inatt..

Från det ena till det andra.. imorgon jobbar jag natt, vilket jag även gör heeeela helgen. Puh! Känns tungt med fyra nätter i rad, jag är ju inte van, haha. Har endast jobbat två nätter i rad och det har fungerat bra iallafall. Men men, det är bara att jag gillar läget, har inte så mycket till val ;) SKa bli spännande att se hur slut jag är då jag går av sista natten på Måndag morgon? :P

Och på tal om Måndag.. Då kommer även mamma och pappa hit på besök! Dom stannar till på Fredag så det ska bli roligt :D Och som tur är så jobbar jag endast ett kort pass på Tisdag eftermiddag så vi hinner ju faktiskt ses ;) Sen på Fredagen när dom flyger hem så flyger även Emil ner med dom. Ska bli spännande och se hur jag ska klara mig utan plutt i en heeeeel vecka?? :/ Fast å andra sidan jobbar jag natt hela den veckan (med undantag för en ledig natt på Onsdagen) så jag har att göra även fast plutt inte är hemma. Sen så kommer han hem nästa Fredag, han och Morfar ska åka natt tåg.. Gissa om han pratar om det?! SPÄNNANDE ;)

Nejni. Nu ska jag borsta gaddarna och gå och sova. Imorgon ska jag även sooooova, så jag orkar med hela natten sen. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0