2 veckor kvar.

Jaha. Så var även denna helg förbi. På tok för fort har det gått!

Lördagen spenderade vi ute ett tag med farmor och Björn. Grillade korv på isen och mös på! :) Annars har helgen varit extremt lugn, vi har enbart varit hemma. Lugn och ro och väldigt SKÖNT :)

Imorgon är det Måndag och en ny praktik vecka. Nu är det endast två veckor kvar och dessa två veckor SKA jag vara där. Nu vill jag inte ha nå mer krångel, tack! :) Emil får vara hemma från dagis imorgon också. Farmor ska vara med Emil på eftermiddagen då jag och Patrik går eftermiddag bägge två. Dock så ska Patrik börja jobba en timma senare så vi han hinner lämna plutt hos farmor :) Får se hur det blir på Tisdag, om det blir dagis då eller inte? Förhoppningsvis så blir det så. Nu har Emil varit hemma från dagis i snart 2 veckor. Lång tid!

Nåja.. Nu ska jag fortsätta se Walander och bara känna lugnet. Tills tvättstugan kallar, igen! :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej, fästen och allt ingår. :)

2011-02-07 @ 06:39:52
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Halli hallå! På måndag gör jag nog inget alls=) Det vore jätte trevligt med besök!

2011-02-09 @ 00:24:01
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0