Tredje dagen är gjord!

Gokväll.

Nu har jag varit i skolan 2 hela dagar och än så länge går det bra. Vi har ju egentligen inte ens börjat på riktigt, haha! ;) Idag var första dagen som vi har antecknat om Freud och hans teori, psykologi för dom som inte vet det. Vi har även gått igenom allt från kriser, uvetcklingskriser som traumatiska kriser. Även en massa annat som jag inte orkar gå in på, så tråkigt för alla att läsa :) Sen har vi även fått en hel del "problem" som vi har löst i grupp och en massa tester..

Både igår och idag har vi fått sluta lite tidigare så Emil har fått sluta dagis redan (Eeh, redan och redan? Tycker ändå det är sent) halv fem. Dock så sover han numer superdåligt på dagis (ca 45 min, Han brukade sova närmar 1½-2 timmar) och har han varit väldigt ledsen/grinig och inte alls på bra humör där på eftermiddagarna :/ Men det är ju en omställning för han också, han är ju van att bli hämtad efter vilan, det har han blivit i ett års tid! Det blir nog bra i slutändan :) Han är nöjd om han får vara ute så idag har han nästan bara varit ute :) Det blir ju ett helvetes projekt för mig om jag skulle vara tvungen att hämta honom innan jag slutar skolan eftersom jag är i Kalix och samåker med 3 stycken! Får hoppas han INTE blir sjuk under dessa tre veckor.

Nu ikväll känner jag mig halvt död. Är helt slut i kropp och knopp! Förhoppningsvis blir det en tidig kväll eftersom jag måste upp innan sex imorgon!

Ska kika vidare nu och sen invänta Patrik som slutar jobbet halv tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0