Jävligt intressant, men förbluffad!

Morgonen började klockan sju då väckarklockan ringde. Det bästa av allt var att Emil fortfarande sov, så han hade sovit hela natten :D Dock så vaknade han nån enstaka minut efter att jag klivit upp, men det gjorde ingenting för då han jag träffa honom innan jag skulle iväg!

Besöket i Haparanda var väldigt intressant!! Dom hade gjort iordning en power point presentation för oss där dom gick igenom en hel del saker som var bra att veta! Vi var enbart på den slutna avdelningen och där fick vi se oss omrking, allt från gymmet till hur deras rum ser ut. Det jag blev mest förvånad över var att vi fick gå runt där medans klienterna var där!! Trodde inte på fullaste allvar att vi skulle få se folk där om man så säger, trodde dom skulle vara nån annanstans. Men så vart det inte! Dock så var det frivilligt för dom att vara där, dom visste att vi skulle komma så dom hade kunnat gå där ifrån. Men nog fan ville vissa pojkar vara där, det kom ju bruuuuudar! ;) Det var nog länge sen (antagligen har det nog ALDRIG hänt förrut) dom fick se så många tjejer (20st) där inne! Nog kände man sig som en liten köttbit, man såg allt deras blickar när vi alla kom in dit, haha! :) Nåväl, det var intressant iallafall..

Efter studiebesöket så for vi till ett naturreservat. Där grillade vi korv, hamburgare, kycklingburgare och åt en massa got! :) Sen spelade vi bingo och gick vi en jättekort tipsrunda! En riktigt bra dag med andra ord!! :)

Hemma var vi igen till halv fem. Då for jag och Anne en snabbis till staden och sen hem igen. Hemma var bara Patrik och Ebba.. Emil ville minsann sova med farmor i stugan, så Patrik hade kört han dit medans jag var på väg hem! Så jag han inte se mitt lilla hjärta nå mer än i morse :( Men imorgon, då ses vi igen!! :) Hemma han jag inte vara länge för sen for jag och Ebba till Jenny (hon var helt ensam hemma!) där vi åt middag (hämtade hem från exotic) och satt och surrade till halv tio då Jenny skulle och jobba natt. Riktigt trevligt var det iallafall :D

Nu sitter jag här och nördar. Ska kika vidare och känna lugnet. Kan ju vara vaken hur länge jag vill idag, behöver inte kliva upp någon speciell tid. Skönt som fan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0