Vi har klarat oss!

Iallafall än så länge..

Som jag trodde så kräktes Emil pågrundav feber, för det blev inga fler kräk kalas som tur var! :) Som jag skrev sist fick han vara hemma i Måndags iallafall. Han var lite varm på morgonen så han fick en alvedon men där vid tio tiden var han lika pigg, glad, busig och jävlig som alltid annars! ;) Nåja.. Vi donade på här hemma och en sväng ut kom vi också för frisk luft behöver vi alla :)

I Tisdags fick plutt åka till dagis. Där hade det gått bra.. Han hade varit sig själv, inget jobbigt gnäll eller överdriven trötthet. Jag och Patrik han även åka och storhandla efter hans jobb innan vi hämtade Emil på dagis. Skönt med mat i kyl och frys igen ;) Eftermiddagen spenderade vi bara hemma och mös på. På kvällen for jag till Anne där vi pluggade lite och såg sen på Desperata :)

Idag vaknade vi närmare halv åtta, superskönt! :) Efter jag lämnade Emil på dagis fortsatte jag med pluggandet och nu är jag klar!! Så jävla skönt :) Dock så skickar jag in det imorgon istället.. Tänkte jag kunde gå igenom det imorgon en snabbis och kolla så jag inte har missat nå.

Ikväll ska jag paca, packa, packa! Inte för att det är alltför mycket som behöver packas, vi ska ju inte vara borta i all evighet precis. Men när barn ska resa så behövs det ju automatiskt liiiite mer än om jag skulle åka själv ;)

Imorgon ska plutt få vara på dagis 3 timmar, mellan halv nio och halv tolv. Då får han göra av med lite energi innan vi sätter oss på flyget! Ska bli spännande att se hans reaktion, om jag känner han rätt så kommer han INTE vilja följa med, haha! Men han har minsann inget val, så det så ;) Så imorgon eftermiddag äter vi middag i Stockholm stad, häftigt ;)

Nu ska jag surfa vidare innan vi knallar till dagis och sen åker vi vidare till frissan så Emil blir fin i håret :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just det ja, det är inte OK! Men det är så sjukt skönt att vara här ute, längtar tills huset är klart:) ´Men när kommer ni hem då?:)

2010-10-27 @ 15:53:25
URL: http://lazina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja just det det hinner vi ju inte! Det är ju inte OK:)När kommer du hem då?;)

2010-10-27 @ 16:08:34
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0