Snart är jag där!

Målet för denna vecka var att göra fyra uppgifter i psykologin. Tre styckna är inskickade och alla godkända, känns underbart! :) Imorgon tänkte jag göra den fjärde uppgiften och skicka in den. Känns bra att sätta upp ett mål (dock så ska det vara rimligt också, men inte FÖR lätt) och att man lyckas med det målet! :)

Idag har jag haft en pluggfri dag! Såna dagar behövs ju också. Så denna dag har bestått av att storstäda lägenheten! Den hade i princip förfallit totalt, haha! :P Men nu är det rent och fint här hemma! :) Sen så har jag spenderat två timmar på förmiddagen hos älskade Jenny som fyller år idag! Graaaaaattis Jenny, igen! ;) Hon bjöd på supergott fika och ett mycket trevligt sällskap i form av en Jenny, en Jonna, en Ida och en Evelina ;) Plus tre busiga hundar, haha! :)

Eftermiddagen har jag och Emil enbart spenderat här hemma! Inge utelek idag, har varit helt färdig av någon konstig anledning?! Men vi har sysselsatt oss bra ändå! Vi har ätit middag, lekt en massa, duschat och myst en hel del <3 Idag har det varit en toppendag helt enkelt! :) Nu ska jag surfa vidare en sväng, sen blir det sängen.

Finns det nå bättre än att gå och lägga sig nyduschad i en renbäddad säng? Neeeeej, det gör det fan inte!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack Lisa!! =) Du är också jätteduktig!! KRAM!

2010-10-22 @ 17:19:17
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0