Here we go!

Godkväll.

Helgen är förbi och vi har varit och hälsat på folk, ätit middag på Mjölkudden och bara varit hemma. En lugn och skön helg med andra ord! ;) Me like!

Igår så vart det plugg som vanligt på förmiddagen så nu är ena uppgiften klar av arbetsområde 2. Vid tolv så tog jag och Ebba oss en promenad med AnnaKarin, Ronja och Olivia till storheden- Dom stannade kvar och vi fortsatte hemåt efter ett tag. For direkt och hämtade Emil från dagis också for vi på Ica Maxi och storhandlade. Så nu finns det mat i både kyl och frys :D Efter middagen vart det utelek med AnnaKarin och Ronja tills klockan vart halv sju, då knallade vi hem så han Emil kom i säng i tid.

Idag vart det "sovmorgon" om man nu kan kalla de för det?! Vi klev upp närmare halv nio så det var ju en riktigt jävla bra tid. Dock så var han Emil vaken inatt mellan ett och tre, det var mindre kul! Nåväl, det gick ju an det också, vi överlevde ;) Blev inte alltför mycket plugg idag, haft noll motivation och ork denna dag! :/ Men men, bättre tag imorgon. Ska iallafall fixa klart en sak nu snart, om jag nu kan och orkar, så slipper jag tänka på det nå mer. Iallfall så gav jag upp där vid halv ett så då tog jag och Ebba oss en promenad till Anne och hundarna där vi fortsatte att promenera mot Sunderbyn. Vände längst bort i Gammelstad och sen gick vi hem igen. Så en liten prommis vart det ju iallafall :) Väl hemma damsög jag lägenheten och sen cyklade jag till dagis och hämtade hem lillhjärtat!

Till middag har vi käkat grillkorv och pommes. Gott och enkelt ;) Plutt har varit jättetrött idag eftersom han inte hade sovit nå på dagis. Men vi överlevde eftermiddagen :) Nu sover hjärtat och jag har plockat ihop, diskat, surrat med Maja och nu sittr jag här :)

Imorgon som sagt så ska jag försöka mig på lite skolarbete till. Hoppas motivationen är bättre då. Annars blir det väl en lugn och slön vecka förhoppningsvis :)


Världens bästa Emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0