Åhneeej!

Gokväll.

Blev det nå plugg idag? Nejnej, jag har varit alldeles för bakis för det, haha! :P Aja, så kan det gå ibland. Imorgon är det nya tag, förhoppningsvis.

Helgen har varit bra. Fredagsmys vart det ju med Emma :) Och igår så vart det en tjejfest hos Jenny! :) Kvällen började superbra och fortsatte vara bra väldigt länge. Men sen blev det fr mycket av det goda så jag begav mig hem, haha! ;) Aja, så kan det gå ibland. Idag hat jag varit i princip stendöd! Iallafall hela förmiddagen. Låg i sängen till halv ett, sen förflyttade jag mig till soffan och låg där till klockan två. Men sen piggnade jag till väldigt bra så vi for till Mjölkudden där lillehjärtat spenderat sin natt med farmor och Björne! :) Som vanligt hade han varit supersnäll och go med dom ;)

Väl hemma igen så märkte jag att Emil var jättevarm! Han blev genast väldigt hängig och pekade på magen och sa ajaj! Genast förstod jag vad som skulle hända.. Klockan sex satt han sovandes i soffan så jag fick lite liv i honom så vi kunde buta blöja och ta en alvedon. Direkt jag la han i sängen kom världens spya!! Hojja, alltid i sängen också :/ Som tur var så prickade han endast kudden och filten så allt annat klarade sig. Duschade av honom och bytte rent i sängen. Sen fick han mysa med oss i soffan till sju, halv åtta. Han slockna som en stock direkt jag la ner han i sängen. Förhoppningsvis så är det här inte magsjuka eftersom han alltid, och då menar jag alltid, spyr då han får feber! Direkt han spytt klart så blir han genast mycket svalare, så det är ju bra. Han har vaknat till två gånger och bett om vatten men inge mer än så. Så jag håller mina tummar och tår att detta är över NU! Hemma från dagis blir han iallafall imorgon.

Nu ska jag se klart BECK, sen sova. Godmatt! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är det som är jävligt dålig inom personlig assistens, det är för brukarens skydd som han/hon ska kunna säga upp folk från vilken dag som helst. Sen så kan det ju så klart missbrukas.

Men en uppsägning ska verkligen inte gå till på det sättet!

2010-10-26 @ 09:37:44
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha det är fan sant ! :)

2010-10-26 @ 23:53:28
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0