Ledig, fast ändå inte ledig

Gokväll.

Idag rullade jag från Sävast klockan två, raka vägen till dagis. Eftermiddagen har vi enbart spenderat här inne eftersom både jag och Patrik har varit stendöda! Vet inte alls vad Emil pysslade med inatt/tidigt på morgonen men vaken var han iallafall! Så när Patrik klev upp halv fem var han foooortfarande vaken. Trodde jag skulle bli galen! Dock så har jag ingen aning om när han somnade om eftersom jag han somna före. Däremot så var jag helt galet trött då väckarklockan ringde 06.15 :/ Fick då väcka Emil så vi han iväg..

Kan även tänka mig att Emil har varit hemskt trött denna eftermiddag för han har varit rent ut sagt förjääävlig! Grinat, slagits, varit sjukligt missnöjd med allt och bara varit jävlig helt enkelt. Ändå så somnade han inte förrän vid åtta, fast jag la honom klockan sju! Nåja.. Förhoppningsvis sover han inatt och förhoppningsvis sover han vääääääldigt länge imorgon ;)

Imorgon är jag ledig. Iallafall från praktiken. Dock så ska jag storstäda här hemma och tvätta hela dagen lång! Lägenheten har verkligen förfallit på sistone! Det finns helt enkelt inte tid till att städa och dona (förutom det viktigaste som att plocka undan och diska, typ), eller tid finns det väl men det är inte de som har varit prio ett om man så säger! Men imorgon, då ska här skina! :D

Jag är trött. Ska strax gå ut med Ebba sista svängen och sen kanske sova? Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0