Jävla facebook!

Varför går det inte att komma in på Facebook?!! För mig funkar det inte iallafall.. Typiskt. Jag som nu var ledig på förmiddagen och tänkte snoka runt, haha ;)

Min tanke var att ha Emil hemma till tio eftersom jag inte har tid att hämta han förrän vid fem tiden idag. MEN.. Då har dom ju fotografering idag redan halv nio! Typiskt.. Nåväl, han fick gå på dagis till halv nio också hämtar farmor honom klockan tre :) Då slipper han ha en jättelång dag på dagis, plus att han får middag där. Lovely! ;) Då behöver inte jag känna någon stress när jag ska hem, det känns bra :)

Om man skulle göra någon nytta här hemma kanske? Nja, det återstår att se :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag trodde att du skulle skriva nånting åt hållet om att du har blivit facebook-beroende och nått i den stilen är det ju också ;P. Jaa men jag kan ju komma förbi nån eftermiddag/kväll också, när du inte är allt för trött ;)

2010-11-17 @ 16:54:57
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0